Scurt Istoric
Compania Prima Software Cluj-Napoca s-a infiintat in anul 2003 cu scopul furnizarii de servicii de dezvoltare sofware si aplicatii specifice domeniului WEB & Mobile.
Avand la dispozitie peste 30 de programatori cu variate competente in programare in domeniul on-line, astazi firma Prima Network are peste 20 de clienti atat in Romania cat si in USA si Danemarca.
In portofoliu, compania Prima Software detine produse, aplicatii proprii reunite sub denumirea Primordial, aplicatii destinate atat automatizarii proceselor operative cat si raportarii indicatorilor financiari si de performanta din aproape toate domeniile de activitate: productie, distributie, retail, medical, auto, magazine-online, asigurari

Softul creat de noi te conduce la destinatia dorita! In spatele acestuia suntem o echipa, un mix de 1. inspiratie, 2. inovatie, 3. experienta si 4. orientare catre client la care poti apela cu incredere daca ai nevoie de un soft bine facut

Diagnostic & Achizitie
Diagnosticul (sau Analiza Preliminara) este o etapa specifica procesului de vanzare si consta din:
- Identificarea nevoilor dar si a asteptarilor potentialului client cu privire la implementarea softului dorit:
- Estimarea resurselor umane + hardware + software, implicate in proiect
- Estimarea costurilor cu privire la hardware, licente software si dezvoltare/implementare
- Estimarea timpului, calendarul Implementarii
Etapa de diagnostic sta la baza Planului de Implementare dar si a Ofertei catre potentialul client, care trebuie sa fie cat mai apropiate de adevar!
Daca sunt acceptate, potentialul client devine un Client Primordial!
Analiza & Dezvoltare
Nici un client nu seamana cu altul, asa cum nici un soft nu este standard!
In etapa de analiza consultantul tehnic Primordial creeaza documentul de Specificatii Functionale, in care ies in evidenta si acele puncte care NU se potrivesc functionalitatii standard ale sistemului Primordial implementat.
Functionalitatea se stabileste in urmatoarea ordine:
Aplicatia Mobila: operativ + rapoarte
- BackOffice: monitorizare + rapoarte
- ERP: informatii EXISTENTE
- BackOffice: configurare + operativ informatii IN PLUS
- ERP: informatii INSERATE
Urmeaza etapa de dezvoltare care consta in activitati de programare si testare conforme documentului de specificatii functionale.


Instalare & Evaluare
Acesta etapa cuprinde toate activitatile necesare pentru ca sistemul Primordial sa devina operational la client:
- instalarea mediului de lucru si al bazei de date
- migrari de date intre diferite surse de date
- instalare si configurare aplicatie Primordial Mobile, conform licentelor achizitionate
- instalare si configurare aplicatie Primordial BackOffice, conform licentelor achizitionate
- instalarea componentelor software de interfatare si integrare cu ERP-ul
Evaluarea functionalitatii sistemului Primordial implementat se va realiza dupa instalare, prin intemediul a cel putin
2 utilizatori-cheie al aplicatiei Mobile cat si 1 utilizator- cheie al aplicatiei BackOffice, timp de 2 saptamani.
Suport & Training
Aceasta etapa se refera la transferul total al cunostiintelor despre sistem, de la furnizorul Primordial la client:
- solutionarea disfunctionalitatilor aparute in etapa de evaluare
- predarea documentatiei proiectului
- intalniri cu toti viitori utilizatori ai sistemului, in sesiuni de training
- supervizarea din partea furnizorului Primordial catre utilizatorii sistemului
La finalizarea implementarii sistemului si trecerea lui in exploatare, furnizorul Primordial ofera posibilitatea
accesului la un contract de Mentenanta si Suport personalizat per specificul clientului!
