5 metode de a va simplifica munca in asigurari

5 metode de a va simplifica munca in asigurari :

 1.Interfatarea cu site-urile asiguratorilor:

Fiecare Asigurator are site-ul sau si astfel va ofera propria interfata grafica de a emite electronic  documente specifice!  Imaginati-va ce mult v-ar usura munca un sistem care sa va permita  sa introduceti datele o singura data si sa obtineti rezultatele din mai multe parti! Sau sa emiteti electronic o polita pe un site, iar automat aceasta sa se salveze si in baza proprie de date! Sau si mai mult, sa aveti posibilitatea  sa importati toata activitatea dvs de pe site-ul asiguratorului in propria baza de date!

Deja ati redus timpul si costurile operativului la jumatate!

2. Gestionarea documentelor electronice:

Munca la birou este mai eficienta din momentul in care inlocuiti hartiile cu documente electronice (ex: imagini rezultate in urma scanarii documentelor asiguratilor, documente auto, etc)! Dar cum hartiile pot sta ’imprastiate’ in dulap, la fel  si documentele elctronice stau ‘imprastiate’  pe hardiscuril! Trebuie sa va faceti ‘ordine’! Dar, atentie, puteti avea si control asupra lor doar atunci cand, spre exempu, accesati informatiile unui autoturism asigurat  si instant puteti vizualiza toate documentele elctronice ce apartin de acesta: Certificat de Inmatriculare, Carte de Identitate, Poze.

3. Managementul decontarilor cu asiguratorii:

In activitatea unui Broker de Asigurare, inceputul lunii, inseamna un proces, uneori anevoios, de stabilire a decontarilor (comisioanelor) ce-i revin de la fiecare Asigurator pe luna anterioara! De regula Asiguratorul prezinta un raport de decontare, dupa care Brokerul isi ‘adapteaza’ propriile deconturi! De ce nu ar fi invers? De ce sa nu aveti posibilitatea ca la inceputul lunii sa trimiteti la Asigurator un raport corect si detailiat, cu politele emise? Reduceti din timp: jumatate verificati dvs, dar jumatate verifica si Asiguratorul!  Plus ca va mariti si veniturile: Asiguratorul nu va mai avea scuza ca a uitat un decont pe dinafara!

4. Managementul relatiilor cu asiguratii:

Informati Asiguratii prin SMS sau E-MAIL! Un sistem care trimite automat sms-uri sau e-mailuri clientilor, la interval de timp prestabilite, cu privire la scadente, reannoiri … etc, este un sistem care  va ajuta in fidelizarea clientilor. Astfel, veti fi sigur ca nici un client nu scapa ne-informat, totul cu un efort minim!

5. Profitul operational in activitatea de asigurare:

Când lucreaza prin Broker, Asiguratorul are avantaje materiale directe:  isi reduce substantial costurile proprii de achizitie si de administrare. Dar aceste costuri revin acum Brokerului! Un sistem care, pe langa VENITURI, tine evidenta lunara a tuturor COSTURILOR, directe activitatii de asigurare dar si indirecte, va ajuta in final sa aflati Profitul Real pe fiecare structura organizatorica (Filiala, Agentie), dar si mai mult: Profitul Real pe fiecare  Colaborare (Asigurator, Clasa de Asigurare, Forma de Asigurare, Mandatar). Iar atunci veti stii sa luati decizii!

Mai multe detalii despre aplicatia ‘Primordial Asigurari’ care rezolva pasii de mai sus gasiti aici

 

This entry was posted in Indicatori Cheie si Managementul Performantei (KPI), Softul Primordial and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.